söndag 11 december 2011

Nåjå

Såklart när "vi ska va här en liten stund" så är klockan halv 3 på natten och jag är över en halvtimme borta från min egen säng, på ett ställe där folk ropar konstiga saker hela tiden på grund av för mycket energidricka. Just nu delar Kristian ut några lappar som pris.... DÄRFÖR har vi väntat här sedan typ klockan 8. För att han sku dela ut några lappar.........suck.

Sitter uppe på nåt loftgrejs jag med min laptop och fryser och försöker att int slå huvudet i tangentbordet då jag somnar mellan varven. Bästa är att jag sov typ högst en timme allt som allt förra natten.

Aaah, nu står kristian tydligen å pratar i mikrofonen på scenen! Kanske de va de han skulle göra som va så mega viktigt.

HAHA nä ja e inte bitter :D

Nä, jag skall nog inte klaga mera nu, jag är ju här av fri vilja och jag har fått godaste maten! :D


Inga kommentarer: