måndag 12 december 2011

God morgon

Idag är det den 12 december. Detta kommer troligen att inte bli en trevlig dag, men vi får lov att göra det bästa av den. Jag tror aldrig någonsin att min motivation till skolarbeten har varit lägre. Nåja, men kanske med lite tur så klarar vi det iallafall.

Dagens:

Outfit: Just nu? typ fulaste soff-kläderna jag äger. Senare? Troligen shorts, tights och någon mysig tröja, stor värmande halsduk och min favvo jacka och mössa.

Hår: Kråkbo ala kudden med några lockar kvar från igår.

Morgon: Vaknade med grymt illamående och tarm vred! Awesome.

Morgonmål: Hittills två ägg.

Bästa: Äggen.

Sämsta: Vitamintablett fastnade i halsen.

Dröm: Drömde att jag vaknade av att dörren stor på vid gavel och in kom Kristian helt rasade och sa att han far nog fan inte till någon skola idag då all snö hade smälta bort. Så tittade jag ut genom fönstret och allt var grönt och fint. Haha! (detta drömde jag då när jag hade somnat om efter att Kristian farit iväg till skolan)

Drömde även att jag och nån?! Jagade en knarksmugglare och sedan när han var fast så hittade vi en hel påse med kokain. Vi funderade då om vi skulle sälja det å bli svinrika eller om vi skulle kasta bort det. Vi valde då att hälla ut allting i WC byttan och spola ner det. Haha! Titta så förståndig jag är, till och med i mina drömmar! hur bra det nu är att hälla kokain i wc byttan vet jag då inte, men iallafall :D

Onödigaste: Denna fåniga lista.


2 kommentarer:

heidi sa...

Din blogg e himla rolig Sofia :D

Sofia Troberg sa...

tack heidi :D