fredag 2 december 2011

Fnisu

Dehär är vad jag tycker om denna dag! Den har haft både sina ljusa och mörka stunder! Därför är jag varken sur eller glad, så jag gjorde en kompromiss istället... såhär ser jag alltså ut när jag är helt normal ;D

- På morgonen har jag och Johanna haft presentation i våran vuxenpedagogik uppgift! Det gick helt okej faktiskt.
- Har haft en rolig matrast, som inte helt oväntat spårade ur och slutade med att jag fick världens sämsta facerape av Jenny! FNYS :D
- Har haft en tecken som stöd föreläsning där hela klassen va så slut i huvu på en fredagseftermiddag så vi visst som int om vi sku skratt eller gråt ;D
- Min arm har nu fått ett blåmärke och är jättesjuk (JA, av ett litet nålstick :D )
- Har även fått feber ?! hahaha, jag måste ju vara klenast i stan som får alla möjliga bivärkningar av en futtig stelkrampspruta.

Nu skall jag vänta på att Kristian kommer hem, och då skall vi laga mat, för jag svälter snart ihjäl...typ kanske!

Oh shit! tänkte glömma det bästa med idag! SKATTEÅTERBÄRINGEN! :D TJITJIINGG!

Inga kommentarer: