söndag 25 december 2011

Julafton

God Jul på er alla!



Julafton spenderades i tölby och i gamlavasa! Är nu helt slut av allt julfirande och allt ätande! Men en jättebra julafton har det varit. Som ni ser på bilderna så fick jag en grå one piece av mamma och pappa ^^, Fick massor med andra fina presenter också, måste ha varit mycket snäll iår :D

Fick en jättefin pocket kamera av kristian! Jätteliten och lila är den :D En samsung st30! Väntar med spänning att den skall ladda så jag får testa den i morgon ^^,





2 kommentarer:

julia sa...

jag funderar på att köpa denna kameran, så jag undrar vad du tycker om den? tacksam för svar! kram :D

Sofia Troberg sa...

Hejsan Julia! Jag tycker nog den är helt okej för "vardagsbilder". Jag har inte testat den så mycket ännu, men för att vara så liten och relativt billig så tycker jag att den är riktigt bra.