torsdag 15 december 2011

Dagens känsla

- Rastlös
- Trött men ändå inte trött
- olustig
- konstig
- jobbig men ändå inte jobbig.

Allting är upp och ner vänt. Jag borde vara glad idag och jag borde känna lättnad. Därför känns det även fel att känna fel känsla.

Exempelvis julen som är min favorithögtid. Inget är juligt i år. Ingen snö, inga pynt, råddig lägenhet, bara stress och åter stress och ångest över julklappar... Det är lite sorgligt att tänka att man aldrig igen kommer att uppleva julen som man gjorde som barn.

Jag vet vad jag skulle behöva! Jag skulle behöva en ordentlig lång promenad! Det längtar jag mest av allt efter nu. Någon som är frivillig nån dag? Tycker det är synd att det är så många som vägrar gå utomhus bara för att det är mörkt och kallt.

Jag behöver även hitta en springjacka. Ända orsaken varför jag inte kan springa just nu är att jag inte har några kläder att göra de i? Tänk att det skall hänga upp sig på en sådan sak.

Hur skall man rycka upp sig själv?

Konstig dag idag! Hoppas morgondagen är bättre ^^,

OCH vet ni vad värsta är?! Då ja fan inte klarar lever 41 på jävla häxbubbelfacebookspel!!!! :DD

Inga kommentarer: