måndag 28 november 2011

Skor

Här kommer några skor som jag har dreglat över
typ i evigheter. De skulle hemskt gärna få ta och flytta in hos mig permanent.



Först och främst dessa New Lonnie boot från Bianco. (Har lipat över dessa ända sedan de kom till bianco i Vasa och jag insåg att min storlek var slut)
Dessa skönheter skulle gärna få kosta lite mindre (rumble boot från Jeffery Campbell.)

Dessa söta är lite förmånligare och kommer från Nelly.com! (Nelly shoes) Dessa har jag dock inte dreglat efter i evigheter.. bara typ en vecka....

Sedan skulle jag verkligen vilja ha ett par kängor...Men jag har inte hittat mina dröm skor i den kategorin ännu :/

Dagens:

- Sovit länge
- Varit på Loppis med Kristian
- Farit efter en Krapulantisk Toppe och hämtat dönerkebab
- Ätit dönerkebab
- Farit till ABC på kaffe (med Kristian och Toppe.)
- Suttit och gjort allt annat än skolarbeten. (typ läst alla bloggar i hela världen)
- Skrivit detta inlägg.

Nu skall vi spela betapet och sedan gå och sova!

Imorgon blir det stan med Mia :D Kanske jag hittar mina drömskor då? vem vet? Men jag bor ju trots allt i vasa..... såååååå knappast.

Inga kommentarer: