tisdag 29 november 2011

Bilder

Lathet och söndrig hårdskiva har bidragit till att jag inte satt upp så mycket bilder på sistone, så nu tänker jag lägga upp massa bilder på samma gång (;

Igår var jag med denna söta brud på shopping i stan hela dagen! På övre bilden äter vi sallad på subway och på den nedre så provar jag en tröja som jag måste ta kort på för jag var osäker om jag villa köpa den eller inte? Vad tycker ni?

Här har vi en mycket nykter studiecirkel på gång! Den slutade för mig och Jenny såklart på Ollis!


Här är jag och Jenny på en av våra Olliskvällar (inte från samma kväll som bilden ovan)

Övre bilden fjantar vi oss på och nedre bilden är ett mycket vackert gruppfoto vi håxade på att ta mitt i natten under en glögg och spelkväll vi hade med Tabu & Sus för en tid sedan. Den slutade som de flesta andra kvällar med sång och synth och gitarrspel ;D Stackars Grannar!

De två sista bilderna är goda malaxlimpasmörgåsar och en inte helt ovanlig ego bild på mig själv (;


Inga kommentarer: