fredag 25 november 2011

Idolfredag!


Dagens:

- Varit på tecken som stöd kurs till skolan.
- Jobbat från 12-19!
- Lagat jättemycket tomatsoppa.
- Ser på Idol!

Min favorit genom hela Idol 2011 har varit Amanda F, och idag var hon megabra igen! Men jessus alla var så bra så idag så jag vet inte alls vem jag tycker skall åka ut ikväll.

Hade ingen intressant bild att lägga upp idag! Så det får bli en fjantig bild som jag ritade på en skjut-mig-i-huvu-tråkig föreläsning (; (Eller vem vet? kanske den skulle ha varit intressant om jag lyssnat på istället för att suttit och ritat?) :D Haha


4 kommentarer:

Malin Nyman sa...

Amandaaaaaa <3 Molly kan åka ut tycker ja. Dryg jävla tonårskossa.

Sofia Troberg sa...

Hahaha janå, men hon har ju rösten, molly alltså. Men hon väljer ju helt fel låtar! Amanda å Robin i Final tycker ja! :D

Malin Nyman sa...

YES MOLLY IS OUTTTTTTA HEEEERRREEE :D

Jenny sa...

Ja typ bara älskar hande bilden ja.