fredag 11 november 2011

11.11.11

Jo alltså min rubrik idag är ju inte precis så unik. Men det är ju inte alla dagar det är ett häftigt datum heller.

Nåja, min 11.11.11 spenderas iallafall såhär:


-Vaknade av mig själv (ingen jävla telefonsignal till väckarklocka)
- For inte till skolan
- Låg i sängen och förundrade mig över hur pigg jag var
- Gick i duschen
- Skall nu koka ägg och sitta och njuta av dem medan jag kollar på friends
- Fixa mig
- Fara in till stan och gå där för mig själv (bästa jag vet.. konstigt nog)
- Funderar om jag skall ge upp och låta julen ta mig också, fastän det inte ens är december? (Hittills har vi hatat alla julpynt som folk lägger upp typ i slutet av oktober?!)
- Hoppas att Kristian inte behöver fara till jobbet idag, isåfall ska vi luncha på panorama

Alltså jag känner mig så lätt idag! Senaste tiden har jag känt mig som en sten varje gång jag vaknat. Har somnat på föreläsningar..sittandes, säkert 50 gånger under de två senaste veckorna? En gång nästan stående? Igår var jag så trött så jag tänkte kissa med underbyxorna på? Jo.. som tur håxade jag det innan det var försent.. men iallafall, nånstans måst ju gränsen för trötthet gå?

Idag känner jag mig pigg och glad. Det känns bra!

Inga kommentarer: