onsdag 20 juli 2011

Morjens!

Plats: Soffan
Tid: Borde sova ännu.

Jag börjar jobbet först halv 12, men ändå stiger jag upp klockan 8? Har som ingen ro alls att sova. Idag är det den 20juli vilket betyder att det är 7 dagar kvar till min födlare och att det är 28 dagar kvar tills vi befinner oss i Alanya. Just nu så väntar jag på min lön i massor! Så jag kan köpa mig lite tjejiga saker att ta med mig på resan. Med tjejiga saker så menar jag typ Läppstift, ögonskuggor, mascara, nagellack, bikinis, fina sommarklänningar och annat livsviktigt!

Min kropp har strejk sådär passligt före man skall och resa. Överansträngning troligen. Det går att springa, men inte alls så fort som tidigare och värsta är trappan upp till lägenheten, den brukar jag ha som "slutspurt" och springa allt vad jag orkar upp för. Men mina ben håller inte mera. Det gör så förbannat sjukt i vaderna av hur tungt de e. Känns som om jag skulle springa med en elefant på axlarna. Great. Nån som vet vad som hjälper? Förutom att vila. Finns det inte nån gel eller någå ditåt?

Här är jag och en klänning jag nog skulle kuna tänka mig att köpa bara för att den var så billig (inte för att den syns så mycke men iallafall) Dessutom så är den troligen slut redan. Fittigt att gå i butiker och hitta kläder och sedan inte ha några pengar alls. Hatten är iallafall min.

Jo och sedan så köpte jag nog någå smått från loppis. Typ en blommig blus och en halsduk med döskallar på som jag fan int vet när jag skall använda :D Haha



Igår skulle Kristian till tölby och skruva med bilen. Jag och Bodil cyklade ut i skogen och plockade blåbär sålänge ^^, Nomnomnom!

Inga kommentarer: