onsdag 13 juli 2011

En kyligare sommarmorgon!




Jag och kristian gullar oss på en kvällspromenad


Har blivit urusel på att uppdatera bloggen! Får nog börja skärpa mig nu! Fast iför sig så skulle jag vilja ha en blogg där man kan lägga upp stoora bilder och att det skulle gå lite smidigare ;D Skulle också vilja ha nånslags design eller helst en ny header (eller va de nu sen heter). Nåja, det är bara ren lathet och okunnighet från min sida.

Nåja. Vad gör jag om dagarna? Jo jobbar, hela tiden. Men snart har vi en veckas semester och kommer att befinna oss i alanya tillsammans med M&M (M
ia och Markus). LYX! Dit far alla sommarens pengar troligen och det är nog värt det. äntligen södern!

När jag vaknade upp i morse (av hunger, huvudvärk och ryggsmärtor) så första jag gjorde var att titta ut genom fönstret, det hade regnat och tryckande hettan var borta. Jag gick ut på balkongen för att bara andas frisk luft! Skönt.



Vad skall jag annat säga? Jag har inte använt mig av foundation sen typ maj, så mina fräknar frodas och har det bra. Har varken tid eller ork eller pengar att släpa mig till stan och köpa en ny. Så troligen får det vänta tills jag har blivit rik och sånt.

Snart fyller jag år, om 14 dagar faktiskt! 22år. Fyfasiken va gammal ja e. De e som nu man börjar inse att man aldrig kommer att vara tonåren någå mera. Nu måste man bli vuxen på riktigt. Fydå så jobbigt ;D Haha! Oj vad jag kommer och skratta åt mig själv som 40åring som hade ålderskris vid 22. fniss!

Nåja, nu med burana 600 iproppat i skallen så skall vi släpa oss mot siwa. Måste handla morgonmål eller lite mer, för vi skall äta brunch idag, på så sätt slipper jag ta med mat till jobbet. Onödigt att äta där då jag kan äta hemma, börjar ju först halv 12 så.


Och en sista bild från då vi körde till kalajoki för en tid sen . jag tyckte det var nödvändigt att dricka lonkero typ 11 på morgonen bara för att ja KUNDE! (Ha! se där vad omogen och ung tonåring jag ännu är)

Inga kommentarer: