lördag 23 juli 2011

Blixtar och dunder!


...och så åskar det igen och jag är rädd som en hare (och gömmer mig bakom en kudde)! Idag, då de hade lovat sol och 30 grader hela dagen! Not cool, not cool! Nåja, har jobbat idag, men slutade tidigt så vi har hunnit vara på promenad till prisma och tillbaka. Hann just och just hem innan åskan.
Här är Kristian.

Kristian fotade även mig, mycket duktig fotograf är han med tummen för linsen! (jo jag har för stora shorts javet)

Väl framme vid prisma så testade vi massagestolar och kollade in en massa onödigheter för att ödsla tid. (det hade börjat mullra och regna där ute)

På hemvägen hem fick vi skynda oss, himlen såg inte precis trevlig ut! Som tur hann vi just hem innan det brakade loss!

Nu skall jag tända ett ljus för alla som blivit drabbade av det hemska som hänt i Norge. Det är helt ofattbart. Sånt här händer inte, det borde inte få hända.

Inga kommentarer: