onsdag 27 juli 2011

22år



Halvvägs till 44! huvvadå va gammal man blir!

Min dag har iallafall börjat bra! Solen skiner och jag har fått ägg och bacon frukost i sängen ^^,
Sedan gick Kristian plötsligt ut ur lägenheten och kom in med en stor krukväxt där det fanns en lapp i krukan! :D Sedan for han till jobbet och jag fick ha skattjakt! Sötaste älskling hittar alltid på någå kul. Hittade flera lappar och många fina presenter :p 2 present kort (H&M och Kicks) och ett kort där det stod "detta kort berättigar dig till valfri maträtt+dryck".

Här kommer en bild på min fina balkongväxt och min skattjakt :D Jag älskar dig Kristian, du är ju bara för söt ^^, Nu lenkki sen stranden!

1 kommentar:

Min Naturliga Sida sa...

Kul att din födelsedag blev rolig för dej fast vi andra inte kunde fira idag ! Sperfin buxbom då fått ! Han e ju bara föör påhittig din Kristian, en riktig svärmorsdröm ! *Fniss* Hoppas resten av dagen blev bra ? Det var lika varmt och fint idag som då du föddes !
Kram av mamma