måndag 4 juli 2011

axelspärr?

Mina axlar har fått någå fel. Igår när vi hade varit på länk så la vi oss i soffan och tittade på tv, när jag sen klädde av mig min sport bh så skar de till i axlarna nåt så förbannat. Hela natten hade jag ont, och de har jag fortfarande, värker hela tiden trots massa burana, strålar ut i nacken å armarna och gör ont varje gång jag rör mig. Great! Nåja, hade inget annat val än att fara till jobbet i morse eftersom jag skulle öppna butiken. Men som tur kom min snälla jobbarkompis lite tidigare till jobbet och kunde hjälpa mig.

Efter jobbet: Jäkla axlar gör fortfarande ont som fan :/ Tänkte trösta mig med lite jordgubbar från torget efter jobbet, och när jag skulle ta ut pengar (de tar bara kontanter) så tryckte jag förstås på fel knapp igen å ut kom 140 euro istället för 20. Stön.. så fick jag bege mig till banken för att lägga in dom tillbaka. För jag har en tendens att tro att jag får spendera alla pengar som inte är inne på kontot. När jag sen kom hem med cykeln så upptäckte jag att mina annars täckande tights har fått ett stort hål mellan benen, de som kommit emot mig har väl fått sig ett skratt iallafall... suck och pust och stön.

Och sedan ett stort grattis åt min sötis som fick veta att han sluppit in på Novia idag :D DUKTIGT ÄLSKLING! <3

Nåja, trots min sugiga dag så har jag iallafall 1l jordgubbar som jag sitter och mumsar på som bäst :D omnomnomonomnom!

Inga kommentarer: