måndag 16 november 2009

Onödigt

Ne usch, behöver nog miljöombyte jag! Slippa ifrån saker och ting ibland! And internet is not the way to do that! Jag hatar detta mörker, har ingen motivation till att göra nånting! När man far till jobbet är det mörkt och när man kommer hem är det mörkt. GREAT! Jag hatar att det inte har kommit nån snö än, jag hatar att jag måste stiga upp varje morgon när jag egentligen vill ligga och sova, jag hatar onödiga kommentarer, och sist men inte minst, det suger att det är så mycket jag vill göra just nu, och ha råd med, men jag har insett att jag inte kommer att ha råd med hälften :( behöver en massa saker, nya saker, ersätta saker som gått sönder, praktiska saker, saker som gör att man inte fryser ihjäl när man står på dagisgården i minus 20 och snöstorm. och sånt kostar skjortan om man nu så fint skall uttrycka sig.
jag är i en sånt stadie just nu så att minsta lilla sak som andra människor tycker är helt obetydliga så kan faktiskt göra mej skit ledsen. har varit med om de redan en par gånger idag. Små saker som får en att känna sig illa till mods. Skulle hoppas att folk ibland skulle tänka sig för innan di säger nåt till någon. Ibland borde jag också tänka till en 500 gånger innan jag öppnar käften. nåja, nu skall jag övergå till att skriva om nåt mer positivt.
Imorgon skall jag på aloevera party hos min jobbarkompis! kanske jag hittar nåt att beställa eller köpa, vet inte riktigt hur de funkar med såndär partyn.
Nu skall jag titta på The big bang theory, vilken är by the way troligen den mest irriterande tvserien ever! varför jag ser på den? har helt enkelt sett alla bra tvserier för många gånger. SAD! :D

3 kommentarer:

Lena sa...

Bra att du börjat skriva igen. Pausen gjorde ju att jag int hängde med vad som händer på grånne :)
Jag kommer vara hemma superlänge på julen! så vi måste komma på nåt kul att göra! Puss och kram

Anonym sa...

Du får börja leva studieliv nudå, pengamässigt vill säga :D skipp aloe vera partyt å far å plock pantflaskor iställe (; nä men har själv samma situation, man måst bara prioritera riktit ordentligt, du sku ju kuna för kläder på loppis å få in nå cash på de sätte? :) //Emme

Sofia Troberg sa...

Lena, oj vad roligt! då måste vi hitta på nåt istil med att spela mysteriet på greveholm eller pussla ;)haha! hör av dej nå närmare sen när du kommer hem <3

emme, Haham tyvärr var redan på partyt ;D men jag måste nog börja överväga flaskpantning! fick mej en riktig tankeställare här en dag när jag började fundera på hur mycket som faktiskt behövs när man flyttar! jaiks