söndag 15 november 2009

Allmän info

Så var den veckan förbi, och Kristian sitter återigen på bussen tillbaka till ekenäs. Förra veckan så fick han vara hemma på sin andra massaloma vecka på ett år. Så vi har hunnit umgås mer än vanligt ^^ Underbart. Men det är ju trots allt inte så länge kvar nu.
Igår hade jag jobbig krabbis! Och förstås så skulle vi ut och äta med kristians familj på restaurang (där vid bernys) :D Haha, och som pricken på i:et så kom det en busslast med asfulla högljudda riksvenska äkta mc-raggare som alla såg ut som tagna ur en film :D Skulle jag inte ha haft så sjukt i huvet så skulle de kanske tillochmed ha varit lite underhållande ;D men så var ju inte fallet. Men jag tyckte maten var god och den gick ner trots min krabbis! när vi kom hem så blev jag ännumer krapulantisk och spenderade resten av kvällen i sängen och åt pizza (; haha
orsaken till min krabbis var att vi dagen innan hade varit på omalleys och ollis!
Och här är en bild:D


och så en till :D


Nu så skall jag läsa lite den nya dan brown boken " Den förlorade symbolen" :D hejdå

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sofia, du borde tagga ner lite med din volymmaster.. :P det är inte meningen man ska SE räfflorna?

Sofia Troberg sa...

AH :D hahaha! glömde kanske att skriva det hit, beklagade mej över de redan på bilddagboken, att jag borde ha fixa håret förrän vinflaskan! hade tydligen räfflat ända ner till topparna på vissa ställen utan att ens märkt de själv xD sidu jag vet nog ganska bra själv att jag inte är 13 år mera och tycker det är svincoolt med kräppat hår. oj tänk om nån nångång skulle kommentera min blogg med nåt annat än att kritisera nånting

Anonym sa...

tror den anonyma bara ville ge tips och inte kritisera :)

Sofia Troberg sa...

Jo men jag var sur som en ettika igår, därför skrev jag sådär. Och det som störde mej var nog mest att jag nog vet hur man använder den och att denhär kvällen var ett ehum.. "fyllemisstag" :D