torsdag 26 november 2009

Blogg design

Ärade läsare, bloggdesign är något jag aldrig kommer all bemästra. Skulle behöva gå på kurser om sånt. Min far kan i princip allt om datorer, min pojkvän har också en snillehjärna som förstår sig på datorer. Jag är omgiven av männiksor som fattar sig på dem, men jag förblir dum :D Typiskt.
Nåja nu är mina skitfula "jag testar bara om de funkar att sätta in en bild på bloggen för ett år sedan" blommor borta, och istället en hmm, bild på mej.

Min dag idag började hmm, hur skall jag beskriva det... nåja, om ni tänker på en tjur som sprutar ånga genom näsborrarna så tror jag ni förstår vad jag menar (; alltså mindre lyckad! Men halva jobbdagen igenom och så försvann ångan och mitt humör blev lite bättre. Sedan somnade jag som stock med datorn bredvid mig i sängen. Inte så smart, för jag sov ganska länge så nu är jag pigg.
Jag brukar spara att kolla på nya avsnitt av serier på helgen, men när jag såg att how i met your mothers nya avsnitt som int ja sitt så hette "Slapsgiving 2, revenge of the slap" så kunde jag inte motstå att se på de (; fyfan va bäst serie! It´s so legen...wait for it....dary :D

Inga kommentarer: