tisdag 17 november 2009

Aloe Vera

Blev super ivrig att testa deras produkter nu efter aloevera partyt. Köpte en liten "dunk" med aloevera dricka som skall intas dagligen för kroppens välmående, och så köpte jag ett läppomada, och en salva för mina irriterade ben. (Har fått underliga exem på benen som irriterar massor ?!)
har också kommit igång med min Dan Brown bok " Den förlorade Symbolen", och den verkar ha lite samma koncept som de andra! Alltså skitbra :D Hans böcker har så korta och spännande kapitel så man kan som bara inte lägga ifrån sig boken.
Imorgon skall jag vara på ett annat dagis och jobba pågrund av personalbrist, skall börja tidigare också! aaaah, kommer att vara dödstrött. Men roligt med lite variation.
Nu skall jag spela lite synth och sedan prata med söt kristian i telefon ^^

Inga kommentarer: