onsdag 25 november 2009

crappy day!

Har haft en mindre bra dag idag! Hela dagen på jobbet så har jag varit butter och har bara haft lust att fara hem och dra täcket över huvudet. Inte pågrund av själva jobbet, utom för att mitt goda humör helt enkelt hade övergivit mig redan från morgonen. När jag slutade jobbet och skulle cykla hem, så hör jag konstiga ljud från hjulet, och cykeln blir väldigt trögcyklad. AH PUNKTERING! Mitt i gerby, mitt i mörkre, mitt i regne. Sedan kan ni som läser detta tänka ut hur resten av dagen gick! JEPP, rätt svar! Totalt åt käpp helvete. Idag har en sak iallafall gått in i min envisa skalle, och det känns mycket bättre nu.
Jag förstår människor som gör fel och sedan inser att det kanske var galet gjort och ber om ursäkt. Men jag förstår absolut inte när jag själv vet att nåt är helt fånigt och onödigt, men innan jag hunnit stoppa mig själv så har jag gjort det iallafall. Och sedan ångrar man sig, men kan inte få det ogjort.
Man vet hur konsekvenserna blir, man vet att de inte är bra, men så kan man inte stoppa sig när man redan börjat. Jag säger nu bara de... KVINNOR! Suck :D Hormoner... ännumer suck!
Vi är nog ettpar jävla kompliserade varelser, ibland måste man bara inse det själv också! Haha
Nåja, imorgon är en ny dag! fast den ser inte så ljus ut den heller, nu har vädret växlat från grått och regn, till storm, svart och regn :D Jippiii! ser SÅ framemot att cykla imorgon.
Nu skall jag gå och sova, och hoppas att mitt humör blir bättre tills i morgon! :) godnatt

Inga kommentarer: