söndag 2 augusti 2009

Inlägg nr 100!

Jag har haft en underbar vecka tillsammans med Kristian! Och just när man hunnit vänja sig vid att vakna upp brevid honom, så är man ensam igen :/
Vi har iallafall hunnit hitta på en massa roligt ^^
På måndagen så firade vi ju min födelsedag i molpe !
Och på tisdagen så gick vi på stan en stund, och åt sedan på faros och efter det så for vi till ollis :D Var riktigt roligt nog, fast vi bestämde oss att gå hem innan nån av oss blev för full (;
På Onsdagen så var vi på bio med Kristians lillebror Matias, och såg på Harry Potter och halvblodsprinsen ! Den var faktiskt ganska bra.
På torsdagen så for vi till villan och grillade revbensspjell och plockade kantareller :D Jag och Kristian och leia vann överlägset mommo och mamma (; haha.. (alltså vi hittade mest svamp)
Och så har vi varit i Tölby och kastat pil och spelat badmington och kubb så armarna är sjuka ! Jag vann kristian i pilkastningsturnering (; Sedan räddade vi en stackars liten näbbmus från att bli mat åt en hungrig katt! Vi var mogna nog och döpte den till Martin-Harry Peeper och gav den vatten och lite "mat" i en kopp :D Hahaha.. Vi har också gjort andra coola saker som att ätit sig mätta på hallon och ärter, sett en ödla, fångat en igelkott, och förstås gosat massor! <3
Nu får jag vänta i två veckor innan han kommer hem igen :/ Just nu gör det bara så himla ont.
Det är värre när han varit hemma en hel vecka..

Imorgon börjar jag jobba! Ser både framemot det och så inte.. Positiva saker är att jag trivs med det och får träffa alla barn och kollegor igen och förstås att jag får lön och min ekonomi inte behöver lida så mycket. negativa är att jag inte får sova så länge jag vill mera, eller att min fritid blir begränsad ! typ missar alla ollistisdagar (; haha.. !

Inga kommentarer: