måndag 17 augusti 2009

I hate Mondays

Varför är man alltid så förbaskat trött på måndagar, har haft såndär zombie dag på jobbet idag. Ni vet sådär dagar där man bara gör allting efter rutiner och tänker inte alls på vad man gör :D
Helgen var jättebra! På fredagen fick Kristian komma hem tidigare än vanligt, så vi hann göra saker på fredagen också. fast inga stora saker, för vi skulle föra kristians mamma och lillebror+kompis till tölby sedan på kvällen, de hade varit på "springtävling". På lördag åt vi på Chili&Lime och sedan shoppade jag lite (; Yeah! när jag kom hem märkte jag att allt jag hade handlat var svart :O och jag har faktiskt brist på svarta plagg nu i min sommargarderob, så nu blev det omedvetet mer höstigt ^^ Sedan for vi till tölby för att umgås med matias och sedan spendera kvällen och natten där. Jag åt nästan ett helt paket kräftor själv :D Och jag skulle lätt ha kunnat äta ett till (; Fyfan vad kräftor är gott.
Har upptäckt att pappas dator är tillräckligt snabb för att spela Bejeweled Blitz på! (facebookspel) :D
Så jävla kul, slog mitt rekord med det dubbla bara för att datorn är snabb :D (JEP, jag är nördig)
Snart får vi äntligen träffa malin igen, som kommer långt bortifrån Irland och hälsar på ^^ Ska bli superkul att se henne <3
Nä nu skall jag återgå till min nya last.....som pinsamt nog är ett facebookspel....:DD

Inga kommentarer: