fredag 7 augusti 2009

:/

Fyfan va allt känns hopplöst just nu, varför kan jag aldrig va frisk, varenda sommar, varenda jävla sommar så blir jag sjuk! Just nu har jag såndär "svag-sjuka" vinglar å skakar och känner mej svagast i världen. Orkar ingenting...
Och när man känner sig såhär så blir saknaden av folk femhundra gånger värre :/ Ensam är jag också, ingen att prata med alls :/ kan inte ens gosa med Leia (Hunden) för hon för med grannarna till villan deras när ja skulle vara borta i morgon och spela fyllefotis! Vilket nu ser helt jävla hopplöst ut! Jag såg så framemot de...hoppas de e bättre i morgon så jag iallafall kan fara med och titta på, eller vara maskot eller nåt^^ Fyfan va jag känner mig arg och ledsen och besviken på samma gång :/
Och Kristian saknar jag mer än nånsin, har är på läger nånstans mitt ute i nån skog och di har så mycket att göra så han hinner inte ens ringa, just och just skicka nåt snabbt på kvällen.
jag vill kuna träna igen å far ut å spring och sånt.. men NÄ!
Fyfan va trött ja e, och inte kan jag sova heller, passande att ögonen far fast då man står men när man lägger sig ner så kan man inte sova?
Nu är jag klar med mitt depp-inlägg tror jag!

Inga kommentarer: