tisdag 11 augusti 2009

En ny dag igen

idag har jag varit och tagit fästing spruta och sedan var jag och mamma och handlade!
Jag köpte nya fejk crocs till jobbet, koss hörlurar till mp3-spelaren, och cosmopolitan (;
Sedan var jag och sprang och testade mina nya hörlurar! Riktigt bra nog för att kosta 30 € !
Vi har alltid roliga citat och vitser och grejjer uppe på wc-dörren i jobbet! :D Men idag läste jag ett som faktiskt stämmer. " De som pratar illa om andra med dig, så pratar illa om dig med andra"
Synd men sant! Men då igen så stämmer det troligen mest på flickor eftersom skvaller tillhör våra favorit intressen (; haha.

Snart börjar skolorna och alla barnen kommer tillbaka till dagis! Då blir det full rulle på jobbet, har haft lugn första en och en halv vecka nu :) Idag har jag fått lära mig lite mer teckenspråk! Det är jätte intressant!

Just nu försöker jag vara positiv, blir bara på dåligt humör av att tänka för mycket. Fast om det är nån jag gjort nånting illa så skulle jag gärna vilja veta det? För jag får en sådan känsla, men jag har ingen aning om vad jag har gjort? fast jag försökt klura ut det i många långa timmar. :/ hjälp snälla? Kanske det bara är ett missförstånd? Får hoppas på det :) För det känns, och det gör ont.

Det var superskönt att vara ute och springa idag, och konstigt nog så blev jag inte ens trött, fast jag var säkert 3 gånger längre än vanligt :O Måst ha varit musiken som gjorde det ^^ haha, kanske man får bättre kondis av musik ;D nu får jag bara hoppas att inga fler konstiga bobbor hittar in i min kropp, för nu skall jag ut och springa en gång om dagen och där med basta!
Igår fick jag migränliknande huvudvärk på jobbet, somnade nästan över ett bord medan jag målade, sedan drack jag kaffe och så försvann huvudvärken med det samma? konstigt värre, eftersom jag inte är koffeinberoende. Nåja, jag vet ju vad som hjälper nu iallafall (;
Nu orkar jag inte skriva mera för nu skall jag spela Bejeweled Blitz på facebook :D typ världens bästa beroendeframkallande spel ! Hahaha

Inga kommentarer: