tisdag 30 september 2014

Frozen

Det börjar bli kallt ute nu. Frysi-jag har nu ren gått med mössa i en månad meen. Jag står med full vinterklädsel på dagisgården varje dag. Sjukt kallt då det blåser. Kristian har löst problemet med ett par mindre sexiga sockor som går upp till knäna och en megaylletröja han hitta på loppis förra året. Haha!

Jag har gått på burana och finrexin hela förra veckan och denna. Förkylning och mensvärk går inte hand i hand. Men finrexin fixar allt! Idag fick jag till och med bort något som jag diagnostiserade till början på dödsmigrän med finrexin och kaffe. Jag matchade ju också naglarna med både tröjan och drickat. Haha!

Bilden på happylightsen är från Malin & Petras fina lägenhet. Jättefina happylights hade de beställt!

Brrr får kalla händer bara av att sitta i soffan och hålla i telefonen. Stackars spindeln på bilden frös nog också på dagisgården. Vi fotade den så vi kunde titta närmare på den.

Inga kommentarer: