måndag 15 september 2014

En helt vanlig måndag

Idag har jag bara gjort vanliga saker. Jobbat, promenerat och köpt 3 paket kräftor åt mig själv. Kristian skämdes medan jag i kassakön glatt förklarade åt honom att jag smälter ett i gången och då jag ätit ett lägger jag nästa att tina. Kassatanten flinade också. Vadå? Aldrig sett en brud köpa kräftor förr? Jag åt för lite kräftor förra året så jag måste ju ta igen nu iår. Snart är säsongen slut igen!

Min mp3 spelare är spårlöst försvunnen. Det finns en god chans att den ligger på nån bergstopp i Norge. Hoppas hittaren av mp3 spelaren uppskattar den och lyssnar på mina fåniga sommarplågor jag hade tryckt dit. Eller sen ifall jag bara har glömt den nånstans vid nån kompis så kan ni ju hojta till ;)

Alltså skit, de blir andra gången jag måste köpa en ny mp3 spelare för att jag tror jag har slarvat bort min förra. Sist hittade jag ju förstås den gamla i en kopp på mitt förra jobb (den har jag donerat åt Kristian). Sku ju vara surt att köpa en ny igen och sedan hitta min kära Zen mp3 spelare. Behöver ju inte 3stycken.

Här kommer en bild från Norge som jag tog då vi pausade och lagade lunch nere vid en strand där det fanns.. öh.. en sån här kvarn? något med vatten och hjul.. Om nån vet den exakta funktionen för denna mojäng så berätta gärna :D


Inga kommentarer: