fredag 6 maj 2011

Bra och dåligt!


Skall börja med de saker som är bra

- De har lovat varmare väder.

- jepps that´s it! Kommer tyvärr inte på mer bra saker. är ganska sugit just nu. ( typ idag )


Dåliga listan

- Har ca 5 ton skolarbeten som skall vara färdiga inom 3 veckor? hur fan skall det gå till?

- Min träning lider pågrund av orkeslöshet och tidsbrist.

- Min stackars farmor har trillat och ligger på sjukhus :( hoppas det läker fort!

- Har tent idag, mår illa, har inte läst så mycket som jag önskat jag skulle ha orkat.

- Är jävla hungrig.

- Min foundation är slut, och jag har varken ork eller tid eller pengar att köpa ny. Vilket resulterar att jag får vara ful nu en tid. haha! Dessutom är alla mina frissashampon slut och alla mina exklusiva hårinpackningar och krämer och grejjer som jag köpte på den tiden då det fanns pengar. snyft...(okej I-landsproblem igen javet...)

Får hoppas att helgen blir bättre! nu skall jag tvinga i mig broccolisoppa från igår... yey....

Inga kommentarer: