tisdag 31 maj 2011

NÅJA!

Nåja, äntligen gick de att logga in på bloggen.
Nu skall jag dela med mig lite om vad jag har gjort på sistone och lite av mina tankar eftersom alla mina..ehum... miljontals läsare säkert nog vill veta det!

- Jag har sommarlov, men fortfarande några förbaskade skoluppgifter kvar att lämna in! Tycker inte alls om skolans system just nu... för mycket, för lite tid, alldeles för mycket jobb och för lite studiepoäng... känns bara crap.

- Jag har som vanligt inga pengar, vilket leder
till att mitt shoppingbehov inte uppfylls, vilket då igen leder till en ledsen sofia utan nya sommarkläder...

- Just nu ligger jag i soffan, en hiss och 10 meter skiljer
mig från siwa och mat... Jag orkar inte stiga upp... fyy va jobbigt, tänk om jag överbelastar ryggen eller någå ditåt.. ;)

- Jag längtar till turkiet, värme, södern, solbränna (eller rödbränd hud i mitt fall).

- såg bilder från då jag var typ 14 och vi var med familjen till samos som är en grekisk ö. Där var det helt underbart fint och doftade så gott...! Dit vill jag igen. Dessutom hade jag tandställning då, vilket ledde till att jag tyckte det var så äckligt att äta så jag åt nästan ingenting! Jäkla smal va ja då.

-Igår var jag med M&M (Mia och Markus :D) Vi köpte
lite mat och hade några kalla öl/lonkeron med oss. Vi satt nere vid stranden (also known as hoviska). När det slutade blåsa förflyttade vi oss ner till bryggorna och satt där och njöt av solen och delade trevliga och mindre trevliga minnen ;) hahaha :D här kommer lite bilder från min telefon.
M&M gullar sig ^^,




Inga kommentarer: