söndag 7 mars 2010

2 år med Älskling


Idag har jag och Kristian 2års dag <3 Underbara två år som vi har hunnit göra massor med saker tillsammans på. Och jag är kär som aldrig förr :D Idag skall vi fara ut och äta, och på en liten loppis runda. Sedan tror jag att vi skall spendera resten av dagen med att gosa och se på film ^^,
Igår var vi och hälsade på Kristians kompisar som satt i malax och hade lan :D Haha, efter den lilla trippen så drog vi oss tillbaka till stan för att fara till omalleys på "en". Det blev faktiskt två, men bara för att jag var törstig. Var i valet och kvalet om jag skulle fara ut eller inte? men sedan insåg jag att det nog var bäst att fara hem, ekonomin är inte den bästa nu efter ikea, och jag ville inte förstöra våran 2års dag med krabbis ;D
Nu skall jag sluta sitta vid datorn. Och istället spendera denna dag med världens bästa kristian <3

ÄLSKAR DEJ KRISTIAN

2 kommentarer:

Lena sa...

Grattis! :)
Jag ska hålla ett skitbra tal på ert bröllop, vare sig ni tillåter mig eller int :P

Sofia Troberg sa...

hahaha :D de e bra du planerar i förtid! jag väntar mig ett tal över förväntan nu då när den dagen kommer! så om det är dåligt...... då fan... får du int nå tårta:D