lördag 6 mars 2010

Lördag

Lördagen är här! Jag sitter i soffan brevid min älskling och blir tvingad att titta på snöskoterfilm ! stön...
Men jag måste faktiskt erkänna att de har rätt sköna låtar i dessa "hoppa så farligt du kan med snöskoter" filmerna! En har riktigt fastnat på hjärnan min, men då jag inte vet vad den heter :( Men den är skitbra.

Snart kommer Kristians Familj hit, och de tar med sig kotipizza.. :D slurp!
Sedan skall matias vara här på dagen. Kanske vi hittar ut till skrinskobanan också en stund, vem vet? ;D
Igår var det helt underbart väder, och idag lyser solen minst lika mycket! UNDERBART.
Gårdagen spenderades först med emme och långpromenad + te och solsken på balkongen våran. Sedan bjöd mommo och moffa mej,simon och kristian på rosso! mums.

Nu skall jag lägga upp.... EGOPICS :D


Inga kommentarer: