onsdag 3 februari 2010

Januari börjar året Februari kommer näst

Mina planer för Februari

- Mera motion! Mera träning på schemat! Skall också inhandla en pilates boll, för de sägs att de förbättrar ens hållning, och min hållning tycker jag har blivit sämre på sistone. Började redan igår med långpromenad med Kristian, och om en liten stund så skall jag på promenad med Emme.

- IKEA/HESA Trip! Bara jag har fått månadens lön så skall jag åka iväg till Helsingfors och spendera den på möbler :D Jag skall även hälsa på Mia och vi har planerat ikea, matlagning och utgång i helsingforsnatten! Prima skinka!

- Börja göra mer kulturella saker! Och då menar jag inte att spendera varje kväll på konstgallerior, utom lite mer som att turista i sin egen stad, eller besöka butiker som man annars inte går in i... eller bara fara och skrinna nån kväll! Har känt mig så instängd här nu när det har varit så mycket med lägenheten att fixa och laga:D kul är det, men jag börjar bli lite rastlös :D

- Rita mer! Jag har börjat rita och måla mera än förut! Skitkul bara man kommer igång, och sedan faktiskt blir nöjd med resultatet. Mitt nästa projekt skall bli en tavla att hänga upp på väggen! yey.

- Släpa hit min synth! Saknar att spela på min synth, synd bara att den bara funkar om man har den kopplad till en dator :( Så jag skulle måsta släpa hit min stationära dator också! Men då den inte har rum nånstans :( BLÄ!

- De flesta brukar ha som mål att inte festa så mycket efter nyåret, men jag går i lite andra tankar just nu (; Tycker jag har festat alldeles för lite på sistone! Krogkväll skulle sitta bra snart! Synd att jag jobbar i veckorna :/ skulle gärna ta mej en utekväll nån tisdag eller onsdag.

- Bli bättre på att ta kontakt med folk.....let´s face it... jag suger på det. De borde jag ha som nyårslöfte :D lite sent kanske, men äääääh :D

- Och sist men inte minst! skaffa mer ljus i vardagen! och då menar jag bokstavligt talat ljus. lampor i massor, ljus i massor! Jag tänker trotsa dessa mörka tider och leka strålkastarfabrik (; hihi

Inga kommentarer: