söndag 28 februari 2010

Huvudvärk!

Igår var jag och mia och emme på en skitkul loppisrunda! Hittade allt möjligt fint att stoppa på sig och dekorera lägenheten med. Synd nog så slutade loppisrundan med spränghuvudvärk som blev bara värre och värre under kvällens lopp. Nu såhär på morgonen har jag fortfarande huvudvärk och börjar få leidon :/
Så här har jag ritat en mycket vacker bild i paint som förklarar lite hur jag mår!Visst konstnärlig? ;) haha! Hoppas verkligen de börjar ge med sig snart, för jag och kristian skall snart fara ut till villan och äta fisksoppa och fira pappa som fyller i morgon :)
Har annars ledigt denna vecka jag! SPORTLOOOV :D synd bara att de har lovat snö halva veckan. stön! När skall det sluta att komma snö? de skulle nog få bli vår nu tycker jag.
Bara vi får allt klart i lägenheten nu snart så skall jag lägga upp lite bilder :D
Nästa vecka har jag och Kristian 2års dag ^^, yey!
Nu skall jag avsluta detta inlägg, för jag känner att dataskärmen inte är så bra för mitt huvud :( hejhej

Inga kommentarer: