tisdag 13 oktober 2015

City lights

God morgon säger jag och lägger upp nattbilder. Haha! Idag är min andra och sista lediga dag på höstlovet. Den har jag hittills spenderat i soffan med morgonmål och lip-disneyfilm. Jag vet inte vad det är med mig och disney/pixar filmer men jag lipar åt dem allihopa. Tycker det är så fantastiskt att de får med både vuxenhumor och barnhumor i samma film och sen vet man ju att de alltid slutar lyckligt, det är ju ett stort plus. Sedan är det ju bara hemåt att hänga med i svängarna när man jobbar på dagis och se alla animerade filmer själv också, så man vet vad barnen talar om. Tummen upp! 

Senare idag ska jag fara in till stan och luncha med mamma. Ska bli skoj!  


De här bilder är tagna dagen efter förra veckans norrsken. De hade ju lovar mer norrsken så vi for iväg till Smulterö och väntade. Det som hände var lite norrsken och mycket moln så jag fotade staden istället. 

Inga kommentarer: