torsdag 27 september 2012

Update

Nåja! Nu är det slutlatat. Har varit sjuk nästan två månader med en massa olika sorters fel i hela kroppen (bra kämpat immunförsvaret säger jag bara.....suck). Är fortfarande förkyld och har hosta och stegring...men idag kom jag fram till att jag helt enkelt vägrar vara sjuk längre. Jag orkar inte vara sjuk, min kropp orkar inte vara sjuk. Så nu är det slutsjukat och dags att ta farväl av mitt trygga soffhörn. 

Idag tog jag en finrexin och istället för att "ligga och kurera" mig i soffan som alla säger ska hjälpa?! (it did not) så for jag och shoppade lite möbler och sådant med Jenny och Citt. Mår mycket bättre nu och håller alla tummar för att min feber hålls nere ikväll. 

Lägenheten börjar vara någålunda i skick, saknas ännu tavlor, ny köksmatta och en spegel som skall upp på väggen. Här är en liten inte så bra bild på soffhörnet jag typ bott i senaste veckorna. 


Inga kommentarer: