fredag 14 september 2012

Fredags funderingar

Skrev just ett långt inlägg om hur hur mycket jag hatar att jag igen har dragit på mig en ny krämppa när de förra äntligen håller på att bli bättre.  Men sedan raderade jag hela inlägget. varför? Jag behövde bara få ut min ilska i ord, men jag tror inte att någon av er som läser detta får ut något av att jag är bitter. SÅ därför skall jag nu istället börja tagga inför morgondagens Haparanda och Ikea-trip. Ska bli så awesome. Jag har aldrig varit till Haparanda och jag får köpa nya fina möbler och prydnader till våran nya fina lägenhet. Shoppingbegäret stillas lite och jag får komma bort från Vasa i två dagar.

Jag fuskade faktiskt lite igår. Jag stillade mitt shoppingbegär lite då jag var på stan med Jenny. Köpte nya svarta tjocka strumpbyxor?!, nya awesome pants och en kofta åt Kristian.

Kristians kofta

 Mina awesome pants. 
Sådär nu när jag fått i mig thaimat (tack Kristian) och sett på x antal avsnitt av the 70´s show så är jag mätt å belåten och på bättre humör. woop woop!


Inga kommentarer: