torsdag 7 januari 2010

2010

Nytt år! Jag har inte skrivit på länge, och det är för att jag inte kommer på nåt intelligent att skriva (; så nu tänker jag lista upp en massa tankar och funderingar och sånt som just nu ploppar upp i min skalle!

- För det första, min enda tanke just nu är " I would walk 500miles, and I would walk 500 more" :D för den låten snurrar i min skalle hela jävla tiden!

- Mitt olivebodybutter ser och doftar så gott så jag vill äta det, men det är nog ingen bra ide tror jag!

- Jag har flyttat tillsammans med min älskling ! JESS JESS ! Och han kommer hem från dendär jävla militären bara om några dagar <3

- Snart kommer våran nya soffa som vi har beställt.

- Jag önskar att jag kunde sjunga jättevackert ibland, för jag tycker om att sjunga och spela.

- Jag tycker också om att rita och pyssla men gör det inte alls så ofta.

- Jag vill äta mammas "strampen smörgåsar" ännu en gång innan Kristian kommer hem och jag flyttar helt (;

- Har blivit förälskad i brie-ost på sistone, och jag är snål på det.... konstant :D

- Det är underbart med all denna snö som kommit nu i vinter, och höjdpunkterna var helt klart när jag och lena bestämde oss för att bygga en stor snökoja på våran gård, och när jag och kristian var ute och körde snöskoter i helt orörd djupsnö.

- Mindre underbart med minus 25 grader kallt där ute i snön.

- Jag har börjat få mördar-krapula igen... varje gång jag är ute :/

- Mitt hår har äntligen blivit så långt så jag kan sätta upp det utan att behöva spänna fast min pannlugg med femhundrasjuttitre hårspännen.

- .....Vilket betyder att jag inte behöver fixa det i hundrasjutti timmar på morgonen.

- Fick en julklapp idag som min mor hade glömt bort att ge åt mig på julafton :D En mickey mouse kalender som vi beställde från jultidningarna som jag hade glömt bort! URBRA! för jag kommer mig aldrig för att köpa en, fast jag behöver en troligen mer än andra människor, för mitt minne är.. jaa...hur skall jag uttrycka mig... "opp åt rävä" :D

- Puss och hej, nu skall jag tvätta kläder :D

Inga kommentarer: