torsdag 29 maj 2014

No work, just flowers

Idag vaknade jag upp och var jätte förkyld. Trodde jag hade feber och hela dagen var förstörd, meeeen nix! Hade undertemp. Jag lyckades få i mig lite finrexin och avocadofrukost och då kvicknade jag till och vi körde iväg till dbäck och fotade lite. Sedan har jag, mamma och mommo varit till sundom och handlat blommor. Var också till bellis vid minimani parkeringen och köpte en mynta med jordgubbsdoft/smak. Blev en lugn och skön ledig dag. Hittade massa krukor hos mamma och pappa som jag skall plantera om alla mina växter i och en pall som jag skall måla vit. Kul att kolla igenom kallvinden. Massa gamla grejjer.

Nu är min skalle absolut helt tom. Denna text är så tråkig att jag nästan somnar med telefonen i fejset då jag skriver den. Tänker inte göra ett skit mer idag, annat än att se på the big bang theory och äta chips.

Inga kommentarer: