torsdag 15 maj 2014

Bildbomb

Massa telefonbilder från sista tiden.
Hagel kom från ingenstans
Haglet blev till snö och slask.
Solnedgångs promenad längs med stranden
Vårblom
Jag har ritat och vi har planterat på jobbet. Vi sår frön med barbazoo! Avocado, Ärtor, tomat och vattenmelon.
Min examenspresent av Mia&Markus :D Livbox kommer hem i 3 månader. Så huipput! 
Det gror bättre sent än aldrig i mina så-lådor här hemma.
Vi grundstädade lägenheten.
Vi har varit på KAJ show! Pjas eller Pjäs. Det var en härlig blandning av båda två! Otroliga killar :D Hade sjukt i magmusklerna efteråt. 
Fick en nalle av Lillebror :D Han har varit till Berlin. 
Tyky vandring i Öjenskogen med fina dagistanter :D
Alltså största myrstacken nånsin. 
Var på foto och blom-jakt med mommo i gamla vasa. Mommo har fotat mig med hennes telefon :D
Idag hittade vi en vacker fjäril på jobbet. Den måste vi ju fota, såklart! 
Fin morsdagskaka fick vi i Tölby!
Och en vacker förrätt också.
Fjäder temat fortsätter. Nu har jag både kuddar och påslakan, en soffkudde och två kökshanddukar med fjädermotiv.  
Bomullskvistar och ljus på nattduksbordet. 
Vi var ute och gick och funderade över varför en ö här nära var helt vit, kunde de faktiskt vara skarvar i stan? Nästa dag fick vi svaret. 
Väldigt uppradad mat
Solnedgång på väg hem från Vörå. 
Åså jag. 

1 kommentar:

Anna sa...

FIna bilder <3