söndag 12 januari 2014

Vit vecka

Såg på bilderna från denna vecka och konstaterade att de alla är ganska vita. Vitt är ganska bra tema på detta inlägg då snön och kylan nu äntligen har hittat hit till Vasa. 

köpt en till fjäderkudde!
Äntligen kom snön! 
Tog en morgonpromenad och fotade lite. Jag tar mycket bilder på samma vyer för att sedan kunna se skillnaden över hela året.
Jessica fyllde år och Jenny bakade denna supergoda gräddtårta
plockade lite mossa vid öjberget. 
hoppas ni har haft en skön helg! Jag och Jenny har skrivit lärdomsprov hela helgen. Jenny har sovit på vår soffa inatt och vi har både fått mycket gjort på lp, chillat, sett på film och ätit god quinoa sallad. Nu ikväll har jag och Kristian faktiskt lyckats släpa våra lata arslen till gymmet. Känns sjukt bra! 

1 kommentar:

Min Naturliga Sida sa...

De va igen otroligt fina bilder ! Va duktiga ni är med lp ! Och besöket till gymmet gillar jag ! ;)
Här e de också vitt på alla fronter ! :)
Kram
Mamma