måndag 6 januari 2014

Öjberget i Januari 2014

Idag bloggar jag från nya surfplattan första gången. Körde latmans versionen igen och tog bara med telefonen på vår utfärd idag. Det var superdåligt ljus så hälften är suddiga. Tur instagram filtren hjälper lite ;) Bara jag får lite mer motivation så skall jag börja fota mer med systemkameran och redigera i photoshop. Vill bara såååå mycket köpa ny kamera.  

 Vi gick upp och ner och runt öjberget. Försökte springa både upp och ner... dog nästan. Huhu gymmet nästa säger jag bara. Plockade också lite fin mossa och blåbärsris till vinterdekorationer. Öjberget ser nog inte ut som de brukar denna årstid. Kom igen nu vädret... Jag som köpte nya snowboardskor i våras, undrar snart om jag skall få testa dem alls i år? 
 Kristian klättrar på stenar
 Njuter av utsikten
 Hej öjberget
 Vasa
 Utkikstorn
 Haha...Kristian stirrar all annanstans än in i kameran! 
 Häftig e jag jepp! 
Avslutade dagen med en skön kvällspromenad i gerby med Milena.   

Inga kommentarer: