fredag 7 januari 2011

Slappa




- Körde skoter igår nästan hela dagen.
- Är limin i hela kroppen....
- Har ett stort behov av att köpa någonting, men
orkar inte fixa mej och fara till stan.
- Orkar inte heller stiga upp och laga mat...


Gårdagen var jättekul! Vi körde först två på Kristians skoter från tölby hem till mina föräldrar i Dragnäsbäck, därifrån hämtade vi pappas skoter som jag körde med. Så var vi en sväng till villan och till kala-janne, gerby boderna, och så körde vi ända till tölby tillbaka och sa hej, och så körde vi hem igen ! Jätteroligt. Men aj aj va sjuk man blir i kroppen då man spänner sig hela tiden. speciellt i armarna. Och jag lyckades bara söndra skotern en gång ;) okej, inget att skratta åt för jag körde över hundra och så braka en rem av så skotern gick inte att styra och jag tänkte vinka omkull med hela skotern. Men ja lyckades räta upp den. Tur att super-mäki fanns på plats (och en extra rem) så han fixa den ^^,

jag såg ut som typ röllis fru hela dagen...tur att man inte behöver kolla sig själv i spegeln när man kör skoter. herregud... :D

Kristian försöker laga upp en brasa på villan i typ en halvtimme...Sedan när jag försöker så lyckas det såklart på första försöket! Det är bara nån talang jag har tror jag (; Jag kan tända brasor och jag kan grilla bättre än karar! :D Vi grillade korv och åt choko.



Inga kommentarer: