söndag 2 januari 2011

Pipi fingre :(


Mitt finger e sjukt å bultar å har sig...varför? Jo jag skrev för nån dag sedan att jag brände mig på platt tången, det blev en blåsa och blåsan sprack....och det visade sig vara en jävligt djup blåsa som lämnade ett sår efter sig. Aj aj aj....

Nyåret var riktigt bra å lugnt, det firades med kristian kompisar, först här vid oss och senare hemma hos Dena. Jag hade aldrig träffat nån av de som var där tidigare så det var ju kul med lite nytt folk. Gick och såg på raketerna ner till stranden och drack gott och åt några ton chips :D
Senare så gick jag, Kristian, Daniel och Mats hit hem till oss och spelade kort halva natten. Haha! De fick sedan sova på soffan.

Här visar jag stolt upp mina jätte örhängen som jag orkade bära hela kvällen/natten utan att gnälla eller få ont i öronen :D

Inga kommentarer: