onsdag 14 oktober 2009

Höstlov!

hejhopp!
Idag börjar mitt höstlov påriktigt! Har i princip haft höstlov redan tisdag och halva måndag pågrund av att åter igen lyckades bli sjuk! Magsjuka denna gång. STÖN! så det var inge vidare kul att ligga hemma och må illa och ha helt fruktansvärd huvudvärk.
Men nu är det på bättringsvägen hoppas jag. För jag vill umgås och festa med mina vänner nu under "höstlovet", eller semesterledigt kanske man måste säga.
Men kolla vilket spel jag har skaffat till min nya dator!
Hur nördig är inte jag? Men så himla roligt det är att designa egna möbler och personer och bygga hus åt dem ;) hihi! Innerst inne är jag nog en liten data-nörd! eller dataspels nörd kanske man kan säga ! Jag upptäckte just att min nya dator har en liten blå lampa på CAPS LOCK som lyser när den är på :D Hur coolt e int de? (; haha.
Nåja, men nu skall jag hitta på nåt smart att göra! hejsvej.

1 kommentar:

misaelajoanna sa...

Du ha fått en utmärkelse av mig! Kolla min blogg fö vidare instruktioner =) http://mischan.bloggspace.se/