måndag 5 oktober 2009

Brrr!

Kallt,grått,ruggigt! hösten börjar så vackert med fina färger och frost, men sedan övergår den i grått och regnit och trist och tråkigt, och framför allt iskallt. Då kan det lika gärna ta och bli vinter så blir det lite ljusare iallafall. Dålig årstid att springa på också! Först är det iskallt, så man måsta pylta på med en massa kläder, och sedan när man väl fått upp värmen så blir det svettigt och alldeles för varmt.
Jag saknar sommar och ollistisdagar, lediga sommar dagar på stranden, bara ben, strampen, allt kul. Nu är man så bunden och otillräcklig och man kan inte fara på en spontan ollisrunda om man så känner för det på grund av att man jobbar. Och på helgen är det så mycket man skulle vilja göra, men man hinner aldrig ens med hälften. stön!
men åååh vad jag väntar på min laptop :D kan den inte skynda på att komma nu ^^
Idag har jag suttit och ätit fryst tiramisu med sked direkt ur förpackningen ;) GOTTHH!! :D
nu skall jag kolla friends ^^

Inga kommentarer: