onsdag 23 januari 2013

Discovery channel förstör mitt liv!

Just nu vill jag inte göra nåt annat än att köpa en flera tusen euros brudklänning, beställa en gigantisk realistisk tårta från buddy the cake boss, resa jorden runt med bear grylls, tatuera mig i LA ink studion, kasta stenar på mammorna som tvingar sina barn att vara med i toddlers and tiaras och bli bästisar med mythbusters gänget och spränga bilar i luften.

Och vad gör jag? Jo jag ligger här i soffan i en lägenhet i Vasa och önskar jag skulle ha mer pengar och surar över att jag inte kan göra alla de saker jag just nu faktiskt sku behöva göra (; (speciellt dedär med att kasta stenar....) Gud jag blir arg på att se på dedär toddlers and tiaras programmet. Bara reklamen gör ju en flyförbannad.

Men dedär med tatuering...förr var jag inte alls brydd i sånt, men nu de senaste åren har jag blivit mer och mer sugen. Skulle så vilja ha en fjäder eller en enkel diamant. Men helst en fjäder, de är så vackra. Men sedan igen så är jag lite rädd att märka min kropp med nåt som sen inte går bort och dessutom gör ont som fan (; Skulle jag laga en fjäder skulle den sitta på sidan av bröstkorgen snett under bröstet, eller sen lite högre upp. Ifall jag faktiskt skulle laga en så skall jag ha det som ett pris ifall jag lyckas träna mig till min "drömkropp". Haha!

Idag har varit en bra dag! Jag ätit god mat, varit på lenkki, chillat, varit på promenad med Mia och lackat mina naglar glittriga. hihi

3 bilder från idag!

 Lagade brysselkål med balsamicosås
 Åt rester av gårdagens chili-fisk till lunch!
Lyxade till mina händer med lite glitter!

2 kommentarer:

Dansbands-Jens sa...

.. och så berättar vi för Jenny varifrån glitterlacket e. Me tanke på att hede er en sorts glitter som ja INT har :D

Sofia Troberg sa...

Fick det av lena till Julklapp! :D Det var i en såndär "julbox" av sephora.