fredag 11 december 2009

Fredagsmys

Jepp, haft fredagsmys här hemma! Med en pizza lite nötter och idol (; Great!
Idolfinalen gick som väntat! Erik var ju en värdig vinnare nog! Skitduktig kille.
Jag skulle behöva vinna på lotto jag nu eller nåt ditåt (; extrapengar inför julen och flyttas och inhandlas av en massa nödvändiga saker skulle inte sitta fel.
Fyfan, de e så mycket jag skulle vilja göra, men jag hatar då pengar och tid alltid skall vara problemet :D Snart kommer Kristian hem! Saknar honom ännumera nu när han snart får komma bort därifrån. haha!
Nu blir det nog att ta natten. natinattnatt

2 kommentarer:

Sara Backlund sa...

Ja kan bara int förstå hur pengar kan va ett problem? du har jobba heltid nu i snart 2 år. (blir de så läng?) å du har bott hemma, har ingen bil å int na bensa som ska betalas! Du måst ju ha kuna spar flera 100e i månaden....

Sofia Troberg sa...

Nå sku jag int va utan pengar så sku jag väl inte klaga om det i min blogg smartie? :D no har jag någå pengar nu men int alls så mycket som jag borde ha, men problemet är ju att de skall sparas för att jag skall flytta. int kan ja ju börj släng pengar i nöjen då! prioriteringar prioriteringar!